Thursday, October 7, 2010

The sh0rt st0ry of Miss President..


rasenyer dalame aku x share st0ry nagn bl0g nih... t0 my bel0ved bl0g, arini aku mempunyai feeling yang becamp0-baur.. again, again, again, again and again principle tlah p0n menghabiskan B.L.A.M.M.I.N.G sessionnyer ke atas aku tadi. padanyer aku n assisstant aku mmg xb0le handle Group 1. aku still lagi teringat kate2 pedas yang terhemb0s tepat kat batang idong aku ari tu...
"the more u talk, the more u r wrong... may b U r g00d in your theory but your management is Z-E-R-O!!!!" apelah maksud die time tu.. die benci kat aku ke? ter0k sangat ke salah aku? aku teng0k president sebelum ni wat bende yg same gak, xkene camni pon:( sedehn
yer aku pd waktu tu bukan kepalang..tanpa aku sedar air mate CenGeng aku aritu jat0w gak kat depan klass aritu. mane x nyer,aku dah p0n cube menggalas resp0nsibility ni setakat mane yg aku mampu ik0t kehendak die, tapi ape aku wat sumenyer x kene.. ala, kire kes aku ni samela cam cite kassim selamat bezenyer aku xla pegi memb0d0kan diri pegi mencuc0k
mate aku ngan garpu bile frustrated. principle aku ni represent mak mertue c kassim selamat yg maner terpakse time anak menantu yg bukan pilihan atinyer.. cakap pasal pilihan ati ni, aku rase aku tau sape pilihan ati principle aku unt0k jawatan president ni, orangnyer ada
lah @#$%^&*()!!! hehe..syhhhh, xleh bitau kat cni..
pada aku, Group 1 xla ter0k sangat, cume ape yg aku sedar setiap kesalahan kecik aku dalam managing diz group teros diadukan ke principle tanpa belengah walau sehari p0n. as the result,aku akan dipanggil untok disajikan dgn bebelan yang aku consider bole menyebabkan ati aku bagai dihenyak2 ngan bulld0zer (camne tu ek??).. anyway, the most interestin
g part is aku dapat merasekan yg Gr0up 1 meny0k0ng aku dari blakang each time aku kene bla
me (tanx al0t guyz.). ni la kehidupan aku seharian aku sebagai mizz president a.k.a Poor Miz president
.

2 comments:

  1. so pengajarannyer tok ko... wat lar cm aku... malas nak terlibat ngan aper2 jawatan agy dah pas aper aku wat sumer x di appreciate... performance pon aku xnak join sampai c principle tnyer naper u x join... wa jawab ngan senyuman jer... yer lar the more u talk the more u r wrong kan??? hahaha

    ReplyDelete